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  • Christopher Gledhill. Banks, David. 2005. Introduction à la linguistique systémique fonctionnelle de l’anglais. Paris : L’Harmattan. 2007. ⟨hal-01220782⟩
  • Nicolas Froeliger. In a crowded room full of covered up mirrors: French cover versions of Bob Dylan songs. Oral Tradition, 2007, 22 (1). ⟨hal-01222577⟩
  • Christopher Gledhill. Complex predicate constructions based on the light verb faire. Réunion de l’Association universitaire pour la francophonie, National Institute for Artificial Intelligence, Oct 2006, Bucarest, Romania. ⟨hal-01220700⟩
  • Xuyên Lê Thi, Danh Thanh Do-Hunville. Grammaticalisation et nouvelle approche de DA en Vietnamien : Comparaison avec le français. Colloque Chronos 7 (International conference on tense, aspect, mood and modality), University of Antwerp Belgium, Sep 2006, Antwerp, Belgique. ⟨hal-01223531⟩
  • Christine Copy. Constructions en There et constructions à inversion du sujet : le cas des débuts de contes. Ophrys. Points de vue sur l’inversion, Cahiers de Recherche en linguistique anglaise, Tome 9, 2006, 9782708011526. ⟨hal-04016922⟩
  • Christine Copy, Lucie Gournay. Points de vue sur l’inversion. Ophrys. Cahiers de grammaire anglaise, Tome 9, 2006, 9782708011526. ⟨hal-04016939⟩
  • Mojca Pecman. How can lexical combinatorics awareness improve foreign language learning. Combinatorial conceptual frameworks as a model analysis for processing collocations in scientific discourse. 7th International Conference on Teaching and Language Corpora (TaLC7), UFR d'Etudes Interculturelles et Langues Appliquées (EILA), Université Paris Diderot, Jul 2006, Paris, France. ⟨hal-01232841⟩
  • Emmanuel Ferragne, François Pellegrino. Les systèmes vocaliques des dialectes de l'anglais britannique. XXVIème Journées d’études sur la Parole, Jun 2006, Dinard, France. pp.411-414. ⟨hal-01240475⟩
  • Gérard Mélis. Comment reconnaître une relative appositive ?. "Les Amis du Crélingua", Jun 2006, Le Mesnil-sur L’Estrée, France. pp.60-75. ⟨hal-01232214⟩
  • Christopher Gledhill. What can Discourse Analysts and Computational Linguists Learn from Automatic Text Analysis?. Joint Advanced Study Group in Linguistics (JASGIL 2006), Université de Bâle, May 2006, Bâle, Switzerland. ⟨hal-01220697⟩